Mysdag.

Dagen började med regn och rusk. Men en rätt lång (för Farleys del) skogstur blev det. vi har kommit så pass långt efter vår skogspromenad att det är lika långt att gå hela som att gå halva och tillbaka igen. Och vilken fart den lille har i skogen! Han flyger fram över stock och sten på knubbiga valpben!
Väl hemma så la vi oss och sov. Jag är för tillfället rejält förkyld så det var hemskt skönt att kunna sova en timme.
Sen har dagen bara försvunnit för oss. För när vi vaknade så upptäckte vi att solen sken och det var ritkigt varmt ute! Så vi spenderade eftermiddagen åt att bara vara ute och njuta. Jag fick också för mig att plantera lite vårlökar. Krokusar och tulpaner. =O) jag fick mycket bra grävhjälp av Farley och sen såg han också till att lökarna hamnade på olika spännande ställen.
Eftersom att det är jobbigt att vara trädgårdsmästare så tog han sig sedan en tupplur på bron. Jag kunde inte låta bli kameran och så här blev det...
Smälter inte hjärtat på er? Lille Farley mådde så skönt på bron och Zena var såååå stolt och ser ut att vakta honom från allt farligt i världen. Han har tur som har så fina kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0