En spännande dag! Fester och Farley...

I dag har varit en spännande dag! M och S från Umeå har varit och tittat på både Farley och Fester. Det blev en hel del hundsnack också och fika förståss. Kenelmamma Carina W kom också och då blev det ännu mera surr! efter en hel del funderande så valde M och S att låna hem Fester för att se om de trivs med varandra. Jag kände direkt att Fester var nog mer deras sort av kille. Han är nog lite mer förig och mjukare än Farley. Lycka till och jag hoppas ni trivs med lillkillen. =O)





Fester... en riktigt go kille och fartig och glad!






Farley och Fester träffas för första gången sedan Farley flyttat hem till oss.





Det tog inte många sekunder så var dom igång... Jätte, jätteroligt hade dom!





Snygga Norpatorps Fester 4½ månad.





"Hörrö Farley! Man ska inte äta gul snö!"





"Jag ska snömula dig brorsan!"





"Ta mig om du kan"





"Pöss på dig brorsan... Jag gillar dig!"





"Men huvva så hemskt! TVÅ brudar på samma gång! Det blir nästan för mycket!"





Kennelmamma Carina W... hundarna flockas kring henne. =O)


Det var jätteroligt att få träffas och få se Fester. Farley blev lite småtrött efter allt konstigt i dag... han sov så sött! Nu är han igång igen... ;O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0